Portfolio

Suomen sähköturvallisuus

”Laiteturvallisuuden vaalija”

Turvallisuus on kaikille tärkeä asia. Kaikkia riskejä emme voi hallita, mutta sähkölaitteiden riskit on helppo hallita alan ammattilaisten toimesta. Laitesuunnittelun asiantuntijatiimimme hallitsee riskit puolestasi.

”Jokaiselle on tärkeää, että käyttämämme sähkölaitteet ovat turvallisia käyttää. Siitä huolimatta markkinoilta poistetaan vuosittain satoja laitteita myyntikiellon, markkinoiltapoiston tai jopa palautusmenettelyn kautta. Tällöin sähkölaite on turvallisuusriski kuluttajalle, mutta aiheuttaa myös suuria kustannuksia maahantuojalle ja laitteen valmistajalle. Suomen Sähköturvallisuuden asiantuntijatiimi tekee 40 vuoden kokemuksella puolestasi sähkölaitteelle riskianalyysin, tarvittavat testit tai koko tyyppihyväksyntäprosessin. Laitesuunnittelussa löydät meiltä sopivan asiantuntijan PSU-, BB-, RF- tai EMC- osa-alueelle tai kenties ammattilaisen etsimään vikoja ja toimintahäiriöitä.”

www.suomensahkoturvallisuus.fi

my.picco

”Helpoin tapa brändätä kuvasi sosiaalisessa mediassa”

Picco syntyi ajatuksesta auttaa mikroyrittäjiä ja sosiaalisen median ammattilaisia tekemään markkinointia brändättyjen kuvien kautta sosiaalisessa mediassa. Tavoitteena oli digitalisoida kuvamarkkinointi ja lopulta päädyimme rakentamaan verkkolinkin kautta toimivan palvelun. Ensimmäinen asiakas oli syksyllä 2016 Nenäpäivä ja he käyttivät sitä nenäselfieiden jakamiseen Facebookiin ja Ingstragramiin.

”Picco on helppo tapa lisätä pysyvä Brändiviesti sosiaalisen median kuviin. Picco palveluun voi ladata Brändin mukaisia kuvakehyksiä ja tarroja, jotka lisätään sosiaalisen median kuvapäivityksiin selainlinkin kautta. Selainlinkkiä jakamalla kuka tahansa voi tehdä SoMe päivityksen. Picco toimii SoMe-ammattilaiselle nopeana tapana päivittä SoMea vaikkapa festareilla. Picco toimii myös mikroyrittäjällä nopeana ja helppona tapana lisätä sosiaalisen median aktiivisuutta. Heti kun idea päivityksestä syntyy, ota kuva, brändää se ja jaa sosiaaliseen mediaan. Piccoa voi käyttää lisäksi some- kuluttajakilpailuissa tai työntekijälähettisyys kampanjoissa.”

www.picco.fi

Mypose

”Asiakkaasi brändi-lähettiläänä”

Mypose syntyi 2010 ajatuksesta kehittää golf swingiä kameran ja viivevideon avulla. Esittelimme idea pukumiehen toimitusjohtajalle Jarmo Hussolle. Hän kuitenkin käski unohtamaan golfin ja viemään sen vaatekauppaan sovituspeiliksi.

Ideaa testattiin jo kolmen viikon päästä tapaamisesta, mutta tuotetta päästiin jatkokehittämään vasta keväällä 2013 kun rahoittajaksi tuli Butterfly Ventures. Selfie-buumin ansiosta Myposesta kehittyi tehokas markkinointiväline tapahtumien ja matkailukohteiden markkinointiin sosiaalisessa mediassa.

”Nykyään Mypose on verkkopalvelu, jolla voit hallita kaikkia näyttöjäsi ja jakaa niihin elämyksellisiä interaktiivisia sisältöjä. Voit käyttää näyttöä infonäyttönä tai vaihtaa halutessasi näyttöön selfie-koneen tai vaikkapa onnenpyörän. Myposella voit myös kerätä asiakaspalautetta. Verkkopalvelussa hyödynnän kerätyn sisällön ja näet statistiikan. Myposen voit vuokrata haluamaksesi ajaksi tai ostaa omaksi.”

www.mypose.fi

Hokkari

”Suomen nopein tulospalvelu”

Hokkarissa halusimme kehittää Suomen nopeimman tulospalvelun liikkuville ihmisille, jotka halusivat seurata ottelutapahtumia reaaliaikaisesti. Hokkarissa pyrimme laajentamaan palvelun kansainväliseksi ja pääsimmekin tapaamaan Euroopan huippuliigojen edustajia. Palvelun laajentaminen osoittautui kuitenkin ennakoitua kalliimmaksi ja jouduimme sulkemaan Hokkari palvelun haikein sydämin syksyllä 2015.

”Hokkari oli Suomen nopein ja suosituin Liigan tulospalvelu kausilla 2011 – 2015. Hokkari oli mukana kulkeva tietolähde jääkiekkofaneille. Hokkarin kautta käyttäjä sai mobiilisti reaaliaikaisen otteluseurannan, otteluennakot, viimeisimmät uutiset, tilastot, pistepörssin sekä tietoja omasta suosikkijoukkueestaan. Hokkari tarjosi myös mahdollisuuden fanittaa omaa suosikkijoukkuettaan. Viikoittaisia eri käyttäjiä Hokkarilla oli yli 80.000.”

www.hokkari.fi